آسانسورهای ایستگاه متروی انقلاب راه‌اندازی شد
آسانسورهای ایستگاه متروی انقلاب راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارائه خدمات شایسته و درخور مردم اصفهان از اولویت‌های شرکت متروی منطقه اصفهان است. وی افزود: به‌منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان، همچنین افراد سالمند، بیماران و معلولان و ارائه خدمات و تسهیلات شهروندی، آسانسورهای ایستگاه متروی انقلاب راه‌اندازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارائه خدمات شایسته و درخور مردم اصفهان از اولویت‌های شرکت متروی منطقه اصفهان است.

وی افزود: به‌منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان، همچنین افراد سالمند، بیماران و معلولان و ارائه خدمات و تسهیلات شهروندی، آسانسورهای ایستگاه متروی انقلاب راه‌اندازی شد و برای استفاده عموم در دسترس قرار گرفت.

آسانسورهای ایستگاه متروی انقلاب راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: به همین منظور و با هدف ارائه خدمات شهری مطلوب و شایسته و با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و مجاورت ایستگاه مترو انقلاب با مراکز بهداشتی درمانی و تردد زیاد افراد سالمند، بیمار و توان‌خواه اقدامات لازم در خصوص راه‌اندازی و ایجاد دسترسی برای استفاده عموم شهروندان انجام و از این پس شهروندان می‌توانند بدون دغدغه و با آرامش خاطر از این خدمت بهره‌مند شوند.