لزوم همکاری وزارت صمت و وزارت کشور در زمینه نوسازی تاکسی‌ها
لزوم همکاری وزارت صمت و وزارت کشور در زمینه نوسازی تاکسی‌ها

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش شهرداری تهران، اظهار کرد: ایشان با تخصصی که داشت در جلسات تمام کمیسیون ها حضور می یافت و عملکرد بسیار خوبی نیز داشت. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش شهرداری تهران، اظهار کرد: ایشان با تخصصی که داشت در جلسات تمام کمیسیون ها حضور می یافت و عملکرد بسیار خوبی نیز داشت.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان تاکسیرانی، یادآور شد: رانندگان می گویند که مدتی است برای اسقاط تاکسی خود ثبت نام کرده اند اما هنوز اقدامی انجام نشده است. تنها امکان خرید خودروی جدید ایران خودرو است و اگر خودروساز دیگری نیز پیش بینی شود، این انحصار شکسته خواهد شد.

 

پیرهادی تأکید کرد: انتظار می رود که دولت، وزارت صمت و وزارت کشور در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا با توجه به آلودگی هوای ناشی از تردد خودروهای فرسوده، نوسازی ناوگان تاکسیرانی به نتیجه برسد.

انتهای پیام/