ضرورت توجه به ترویج ادبیات دفاع مقدس و روحیه بسیج با هدف جهاد تبیین
ضرورت توجه به ترویج ادبیات دفاع مقدس و روحیه بسیج با هدف جهاد تبیین

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه ضمن تاکید بر اهمیت جهاد تبیین و بهره گیری از ادبیات هنر در انتقال مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی و گفتمان بسیجی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان باید به پیشینه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه ضمن تاکید بر اهمیت جهاد تبیین و بهره گیری از ادبیات هنر در انتقال مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی و گفتمان بسیجی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان باید به پیشینه فاخر خود افتخار کنند و همیشه از آن دفاع نمایند.

وی افزود: بعد از جنگ اتفاقاتی افتاد و فرمایشی از مقام معظم رهبری داشتیم که فرمودند ادبیات جنگ آنطور که لازم بود تببین نشده. چرا کتاب های دفاع مقدس و تقریرات حضرت آقا بر این کتاب ها در محافل گوناگون و محافل این چنینی خوانده نمی شود؟

شریفی با بیان اینکه باید نماد شهدا را بسازیم و این کار بچه های بسیج و بچه های اهل فرهنگ است تاکید کرد: خاطرات ۲۴ ساعت یک دسته در جنگ در یک کتاب ۸۰۰ صفحه ای به نام “دسته یکم ” منتشر شده و حالا باید دید تمام جنگ چند هزار صفحه می شود و لازم است در این زمینه اقدامات جدی شود و مدیریت شهری نیز در این زمینه برای ترویج کتاب های حوزه دفاع مقدس پای کار است و از این حوزه حمایت می کند تا فرهنگ سازی لازم صورت گرفته و ناگفته های جنگ و رشادت های شهدا با زبان هنر بازگو شود.

شهردار منطقه ۵ اذعان داشت: هفته بسیج را به خاطر یک نام نه بلکه به خاطر یک جریان پر افتخار گرامی می داریم. وطن دوستان هم باید نسبت به هفته بسیج احترام بگذارند و هر کسی که احترامی برای مام وطن قایل است باید احترام بگذارد و نامردی است اگر به کسی که برای این خاک شهید شده افتخار نکرد.

در ادامه جلسه پس از خاطره گویی توسط یکی از رزمندگان بسیجی، سرهنگ پاسدار محمد رحیمی «فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس» نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات خادمین بسیجی مدیریت شهری در برنامه و فعالیت های مختلف فرهنگی، امدادی، خدمت رسانی و حتی موضوعات امنیتی اظهار داشت : شهرداری طی همگامی موثر با بسیج توانسته است تا بسیاری از ناملایمات و فتنه های شهر را برطرف و مدیریت کند و این نشان از وجود شهرداری بسیجی است.

همچنین در این جلسه، مادر شهید حمیدرضا شیرین و خواهر دو شهید عزیز (علیرضا و محمدرضا شیرین)، همسر سردار شهید فضل خانی، برادر شهید خان بابایی و برادر سه شهید، رزمنده بسیجی اصغری نیز حضور داشته و از سوی شهردار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس مورد تقدیر قرار گرفتند و در پایان جلسه با تقدیم الواح و هدایایی از زحمات تعدادی از بسیجیان تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/