آتش نشانان شهرداری تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند
آتش نشانان شهرداری تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: آتش نشانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند. به گزارش شهریار، علیرضا زبردست اظهار کرد: آتش نشانان ایثارگر شهرداری تبریز با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با  آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند. آتش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: آتش نشانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش شهریار، علیرضا زبردست اظهار کرد: آتش نشانان ایثارگر شهرداری تبریز با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با  آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.

آتش پاد زبردست ادامه داد: انقلاب اسلامی  سرمایه و اندوخته بزرگمردانی است که با نثار خون خود،  پرچمداری از رهبر کبیر انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) نمونه بارز آزادی خواهی شدند.

وی افزود: مردم ایران در سال ۱۳۵۷ با انقلاب شکوهمند اسلامی به ملت های جهان و دولت های استکباری و طاغوتی نشان دادند که با توسل به قدرت لایزال الهی و در سایه ایمان، اعتقاد راسخ، راستین و با ایستادگی و مقاومت می توان در برابر هر قدرتی به پیروزی رسید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تاکید کرد: آتش نشانان ایثار گر و خدوم شهرداری تبریز بار دیگر در  سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و با شعارهای ضد اسکتباری خود، مشتی محکم بر دهان مستکبران زده و با آرمان های انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.