«من شهردارم» تجربه ارزشمند مدیریت شهری
«من شهردارم» تجربه ارزشمند مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر امروز- سه شنبه بیست‌ویکم آذرماه ۱۴۰۲- در حالی دویستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران آغاز شد که قرار است محسن هرمزی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری از آخرین اقدامات انجام شده در حوزه حمل ونقل ارائه گزارش کند. همچنین اساسنامه‌های سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه های مسافربری، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر امروز- سه شنبه بیست‌ویکم آذرماه ۱۴۰۲- در حالی دویستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران آغاز شد که قرار است محسن هرمزی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری از آخرین اقدامات انجام شده در حوزه حمل ونقل ارائه گزارش کند.

همچنین اساسنامه‌های سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه های مسافربری، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران نیز بررسی خواهند شد.

در جلسه صبح امروز همچنین بناست کمیسیون برنامه و بودجه به ارائه گزارش ادامه عملکرد شش ماهه تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران بپردازد.

تحقق اهداف شورا در حوزه حمل‌ونقل

در ادامه مهدی چمران در جمع خبرنگاران حاضرشد و گفت:با توجه به اهمیت موضوع حمل و نقل شورای شهر تهران قرار گذاشته که هر ماه گزارشی از سوی مسئولان شهرداری تهران در این حوزه ارائه شود. به طوری که حدود یک ماه پیش شهردار پایتخت در صحن شورا حاضر شد و گزارشی ارائه کرد و امروز نیز معاون وی در جلسه حاضر خواهد شد.

وی ادامه داد:به لحاظ انعقاد قراردادها و تفاهمنامه‌ها نظر شورا در حوزه حمل‌ونقل تحقق پیدا کرده است اما به لحاظ اجرا آنچه را که ما می‌خواستیم و انتظار ما بوده انجام نگرفته است.

انتقاد عضو شورای‌شهر از بسته شدن سردر باغ‌ملی به روی گردشگران

در ادامه احمد علوی عضو شورای شهر تهران درباره محدودیت‌های ایجاد شده برای ورود گردشگر از طریق سردر باغ ملی به میدان مشق از سوی وزارت امورخارجه و عدم اجرای مصوبه دولت انتقاد کرد.

«من شهردارم» تجربه ارزشمند مدیریت شهری

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویستمین جلسه شورا گفت: اجرای طرح «من شهردارم» تجربه خوبی برای مدیریت شهری است، از معاونت برنامه‌ریزی شهرداری و مناطقی که در این زمینه انجام وظیفه کردند قدردانی میکنم.