کلنگ‌زنی بازار جدید آهن‌فروشان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور
کلنگ‌زنی بازار جدید آهن‌فروشان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، میرمحمد سیدهاشمی رئیس امروز _یک‌شنبه بیست و ششم شهریورماه_ در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با نماینده ولی فقیه استان اردبیل اظهار کرد: کلنگ زنی بازار جدید آهن‌فروشان در روزهای آینده با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان و با حضور معاون اجرایی رئیس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرمحمد سیدهاشمی رئیس امروز _یک‌شنبه بیست و ششم شهریورماه_ در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با نماینده ولی فقیه استان اردبیل اظهار کرد: کلنگ زنی بازار جدید آهن‌فروشان در روزهای آینده با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور انجام می‌شود.

وی افزود: توسعه فضای سبز شهری با احداث چندین پارک و گسترش فضای سبز انجام می‌شود تا سرانه فضای سبز اردبیل به ۸/۵ متر افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت :۷۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی و زیباسازی بالخلو چای با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در نظر گرفته شده است و حوض بزرگ با ابعاد ۲۰۰×۶۰ و با ارتفاع شش متر در بالخلو چای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سامانه اردبیل من برای ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری به شهروندان آماده شده است و در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌ شود.