اولین شهردار شهر جدید آلنی معرفی شد
اولین شهردار شهر جدید آلنی معرفی شد
به گزارش آرمانشهر آیین معرفی شهردار شهر جدید آلنی از توابع شهرستان مشکین شهر با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار و علی قلی پور به عنوان اولین شهردار این شهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار آرمانشهر جلسه با حضورقلندری معاون استانداری ، کنعانی مدیر کل امور شهری ،فرماندار مشکین شهر، مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل، بخشدار،شهردار مشکین شهر ،اعضای شورای اسلامی شهر آلنی برگزار گردید.
جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط حاج علی ایمانی آغاز و بعد از آن آقای دکتر صمدی ،ضمن عرض خیر مقدم از زحمات مسئولین ،نماینده و…در تحقق شهر شدن آلنی تشکر نمود
وی همچنین با اهمیت خواندن موضوع شهر شدن آلنی ،از زحمات اعضای شورا و اهالی محترم آلنی ، دهیاری و..تشکر و قدردانی نمودند.
ایشان با توجه به وقفه ایجاد شده در تخصیص بودجه و توقف فعالیت عمرانی اخیر در آلنی ،ضمن تاکید بر توسعه و آبادانی ، در خصوص تخصیص اعتبارات ویژه قول مساعد دادند .
در ادامه حاج جواد اکبر زاده از اعضای شاخص شورای شهر آلنی ،طی سخنانی هفته دولت را تبریک گفته و انتخاب شهردار شهر النی را منشاء خیر و برکت عنوان نمودند .ایشان به نمایندگی از سوی اهالی ،مراتب قدردانی اهالی را خدمت مسئولین اعلام و خواستار شتاب در توسعه و حل مشکلات اهالی شدند.ایشان همچنین با اشاره به اینکه آلنی مهد شهدا و علما و اندیشمندان است بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اشاره و خواستار رونق هرچه بیشتر شهر آلنی شد.
مهندس قلندری با تشکر ویژه از اهالی آلنی ، شهر آلنی را شهری زیبا،با مردمانی پرتلاش و بافرهنگ گفتند.
وی همچنین با اشاره به خطبه حضرت زینب س ( ما راُیت الا جمیلا) به پتانسیل های موجود در آبادانی آلنی اشاره و بر شهری زیبا اشاره کردند وی همچنین با تاکید بر حل مشکل آب شرب،بر خدمت به اهالی تاکید و قول مساعد و در جهت احصاء شهری نمونه با همکاری اهالی تاکید کرد.
آقای زنجانی نیز در ادامه با تسلیت ایام محرم ،تبریک هفته دولت،اولویت شهر آلنی را تامین ماشین آلات شهری عنوان و بر تامین آن تاکید و قول دادند .ایشان همچنین از اهالی آلنی برای همدلی و همراهی در توسعه و آبادانی دعوت به عمل آورد.
و گفتند انشاءالله حضور شهردار برای شهر النی و اهالی فهیم و بافرهنگ منشاء خیر و برکت باشد.
ایشان شهردار آلنی را یک شهردار دارای استعداد شهرستانی و با القوه اعلام نمودند.
آقای عباس زاده نماینده مشکین شهر نیز طی سخنانی توسعه آلنی را نقطه عطفی در تاریخ خواند و با توجه به عقب ماندگی های توسعه شهری با نگرش مثبت عقب ماندگی ها را در یکسال جبران و با توجه به سال جهش تولید ، بر رونق و توسعه شتاب بخشیم
ایشان با تاکید بر سرعت بخشیدن به عمران،با اشاره بر حدیثی ، تاکید نمود تا بجای حرف و شعار بر عمل تکیه نماییم .