تصمیمات دولت باعث شده سفره کارمندان کوچکتر شود
تصمیمات دولت باعث شده سفره کارمندان کوچکتر شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیش از ۲۴ هزار انسان فارغ از مذهب و ملیت در غزه شهید شدند و چشمان بسته هنوز بسته است و نمی توانند عمق جنایات را ببینند، اظهار کرد: جنایت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیش از ۲۴ هزار انسان فارغ از مذهب و ملیت در غزه شهید شدند و چشمان بسته هنوز بسته است و نمی توانند عمق جنایات را ببینند، اظهار کرد: جنایت کرمان و همچنین جنایت علیه سردار اسلام و موضوع یمن را ندیدند و این نشان می دهد که چه مواردی از موضوعات مهم دنیا به شمار می رود. اگر رسانه ها این موضوعات را از اولویت خارج کنند باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

وی ضمن تقدیر از کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دوستان ما در دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بودند که چون برخی مصوبات کمیسیون تلفیق بار مالی دارد ما می توانیم در صحن مجلس و شورای نگهبان، این امور را رد کنیم.

علوی با بیان اینکه دولت یک سال است روی اعصاب کارمندان کشوری و لشکری می رود، خاطرنشان کرد: شما می نشینید و تصمیم می گیرد و دریافتی خوبی نیز دارید اما میزان دریافتی کارمندان همواره از تورم عقب بوده است. این موضوع باعث شده سفره کارمندان کوچکتر شود و امیدواریم کسانی که در خصوص حقوق کارکنان فشار می آورند از مدیر ارشد تبدیل به کارمندان عادی نشوند.

انتهای پیام/