کاشت ۲۸ هزار اصله نهال در منطقه ۱۰
کاشت ۲۸ هزار اصله نهال در منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به  گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به طرح نهضت درختکاری گفت: براساس دستورالعمل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و با هدف توسعه فضای سبز، ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ محیط زیست، کاشت نهال در حاشیه معابر و بوستان‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به  گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به طرح نهضت درختکاری گفت: براساس دستورالعمل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و با هدف توسعه فضای سبز، ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ محیط زیست، کاشت نهال در حاشیه معابر و بوستان‌ها در قالب طرح نهضت درختکاری در سطح نواحی سه‌گانه در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: در این طرح، توزیع و کاشت حدود ۶ هزار اصله نهال مثمر در منازل شهروندان درنظر گرفته شده که براساس درخواست آنها به صورت کاملا رایگان در سطح منطقه انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: با توجه به اهمیت فضای سبز در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، طرح فراگیر توزیع و کاشت ۲۰ هزار نهال در بوستانهای سطح منطقه از جمله بوستان‌‎های خانواده، شهید عرب، هزار شهید، شهدا و بلوار امام خمینی در دست اجراست.

اخ‌الصنایع با اشاره به کاشت ۲ هزار اصله نهال در معابر سطح منطقه گفت: در این طرح کاشت انواع درختان از جمله زیتون تلخ، زبان‌گنجشک و بلوط در دست اقدام است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ یا مراجعه حضوری به مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه واقع در بوستان نیلوفر درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/