اجرای طرح سفیران سبز در مدارس شهر کرج
اجرای طرح سفیران سبز در مدارس شهر کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام آغاز “طرح مهرپاک” و آموزش تفکیک پسماند از مبدأ در مدارس، اظهار کرد: یکی از راه‌های مؤثر در مدیریت پسماند، آموزش و فرهنگ‌سازی جهت تفکیک پسماند از مبدا و جلب مشارکت شهروندان است. وی افزود: بحث آموزش شهروندی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام آغاز “طرح مهرپاک” و آموزش تفکیک پسماند از مبدأ در مدارس، اظهار کرد: یکی از راه‌های مؤثر در مدیریت پسماند، آموزش و فرهنگ‌سازی جهت تفکیک پسماند از مبدا و جلب مشارکت شهروندان است.

وی افزود: بحث آموزش شهروندی یکی از مهمترین گام‌ها برای رسیدن به توسعه پایدار شهری بوده و آموزش صحیح از سنین پایه در راستای حفاظت از محیط زیست، نقطه عطفی در کاهش و حل معضل پسماند خواهد بود.

خسروی گفت: از آغاز بازگشایی مدارس تا کنون کارشناسان سازمان مدیریت پسماند با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در ۶ مدرسه حضور یافته و تفکیک پسماند از مبدا را که یک مسئولیت اجتماعی است به دانش‌آموزان آموزش داده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، بیان داشت: پس از آموزش، به دانش‌آموزان کارت همیار پسماند (سفیر پسماند) داده شده و جهت تشویق و ترغیب آن‌ها هدیه‌هایی تقدیمشان می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲