کاشت بیش از ۱۰۰ هزار بوته گل پاییزی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز
کاشت بیش از ۱۰۰ هزار بوته گل پاییزی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از کاشت بالغ بر ۱۰۰ هزار بوته از انواع گلهای کلم و داوودی در سطح منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این خبر افزود: در راستای توسعه فضای سبز، زیباسازی و طراوت هرچه بیشتر بوستان ها، معابر، محلات و فضاهای شهری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از کاشت بالغ بر ۱۰۰ هزار بوته از انواع گلهای کلم و داوودی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این خبر افزود: در راستای توسعه فضای سبز، زیباسازی و طراوت هرچه بیشتر بوستان ها، معابر، محلات و فضاهای شهری و ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان با آغاز فصل پاییز، توسط حوزه فضای سبز منطقه ۱۰ عملیات گلکاری در معابر و پارکهای سطح منطقه از جمله چایکنار، میدان عالی نسب، میدان انقلاب، پارک موزه قاجار، مقبره الشعرا، پارک شقایق و … اجرا شد.

وی با بیان اینکه امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بیش از ۱۰۰ بوته از انواع گلهای فصلی مربوط به پاییز از جمله داوودی و کلم در ۳۰ طرح متنوع در سطح منطقه کاشته شده است اظهار کرد:  ترکیب این دو گونه خوش رنگ و زیبا، علاوه بر تناسب با اقلیم آب و هوایی تبریز در فصل پاییز، مناظر بدیعی را در فضای سبز شهر ایجاد و جلوه ای نشاط انگیز به معابر حوزه این منطقه بخشیده است .

شهردار منطقه ۱۰ خاطرنشان کرد: در طرح‌های اجرا شده از شن‌های رنگی و چیپس چوب رنگی نیز جهت زیباتر شدن طرح‌ها استفاده شده است.