توافق شهرداری منطقه ۱۹ با موقوفات مروی و کوره‌داران برای رفع معارضین پروژه‌ احداث بلوار ۴۰متری غدیر
توافق شهرداری منطقه ۱۹ با موقوفات مروی و کوره‌داران برای رفع معارضین پروژه‌ احداث بلوار ۴۰متری غدیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به روند تکمیل پروژه‌ بلوار غدیر، از تلاش برای رفع معارضین این پروژه در مسیر بزرگراه های آیت الله سعیدی و آزادگان خبر داد و گفت: در همین راستا ۶۰ معارض ملکی و معارض […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به روند تکمیل پروژه‌ بلوار غدیر، از تلاش برای رفع معارضین این پروژه در مسیر بزرگراه های آیت الله سعیدی و آزادگان خبر داد و گفت: در همین راستا ۶۰ معارض ملکی و معارض تاسیساتی شناسایی و نسبت به اجرای توافق نامه اولیه با مالکان اقدام تا تسهیل ترافیک این محدوده ایجاد شود.
شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: از ۶۰ معارض ملکی، بخشی مربوط به املاک  موقوفه مروی است که در تصرف مستاجر قرار دارد و ۹ کوره آجرپزی نیز در ضلع غربی این معبر بوده که توافقات لازم با مالکان آنها انجام شده است.

وی درخصوص معارضین تاسیسات شهری به وجود حریم کانال، منهول های جمع آوری آب های سطحی، قنات، تیرچراغ برق، بخشی از جایگاه پمپ بنزین و… در مسیر اجرای پروژه اشاره کرد و افزود: در این خصوص تیره برق های واقع در مسیر توسط پیمانکار منطقه برق بهمن جابه جا خواهد شد. شهرداری منطقه مساعدت ویژه ای برای شهروندانی که توافق کردند در نظر خواهد گرفت.

فرهادی با اشاره به اینکه طراحی این خیابان با در نظر گرفتن اصول معماری ایرانی و اسلامی اجرا خواهد شد خاطر نشان کرد: در این مسیر ۴۰ متری، چهار تقاطع منتهی به بزرگراه آیت الله سعیدی، خیابان شهیدان ورامینی، بلوار شقایق و بزرگراه آزادگان اجرا  و اصلاح هندسی آنها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: این بلوار ۴۰ متری شامل دو باندکندروی ۵/۵ متری و دوباند تندروی ۱۰ متری در مسیر شمال به جنوب و برعکس و پیاده رو خواهد بود. در طول این مسیر نیز احداث تفرجگاه، فضای سبز و مبلمان شهری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/