پایان احداث راستگرد خیابان چمن‌آرا- بزرگراه شهید بابایی
پایان احداث راستگرد خیابان چمن‌آرا- بزرگراه شهید بابایی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، ” علی اصغر کمالی زاده” شهردار این منطقه با اشاره به اینکه با احداث مسیر راستگرد خیابان چمن‌آرا- بزرگراه شهید بابایی از بار ترافیکی این محدوده کاسته می‌شود، اظهار کرد: پس از تملک املاک مسیری، اجرای راستگرد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، ” علی اصغر کمالی زاده” شهردار این منطقه با اشاره به اینکه با احداث مسیر راستگرد خیابان چمن‌آرا- بزرگراه شهید بابایی از بار ترافیکی این محدوده کاسته می‌شود، اظهار کرد: پس از تملک املاک مسیری، اجرای راستگرد و لوپ این مسیر، در دستور کار قرار گرفت که با توجه به حجم بالای خاکبرداری و اجرای دیوار بتنی، جهت سرعت‌بخشیدن به اجرای لوپ و راستگرد، این پروژه از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این تردد خودروها  در این مسیر با مشکل مواجه بود، عنوان کرد: با احداث این راستگرد طول مسیر خودروهایی که به  سمت  بزرگراه شهید بابایی حرکت می کنند کوتاه شده و از بار ترافیک این محدوده کاسته می شود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه مشخصات پروژه اشاره کرد و  گفت: طول این مسیر از ابتدا تا بزرگراه شهید بابایی حدود ۴۰۰ متر و عرض حدود ۵ و نیم متر می باشد و ۱۲۰۰ متر مکعب حجم بتن ریزی صورت گرفته ودر حال حاضر عملیات عمرانی از قبیل خاکبرداری، زیرسازی، جدول گذاری، روکش آسفالت به اتمام رسید و خط کشی ها هم اجرا شده است.

کمالی زاده ادامه داد: در طول این مسیر دو دیواره شمالی و جنوبی به طول ۲۱۲ و ۴۰ متر احداث وحدود ۴۸۰ تن آسفالت پخش شده است.

شهردار منطقه ۴ در پایان خاطر نشان کرد: امید است با بازگشایی این مسیر و اجرای پروژه های منطقه ای و فرا منطقه ای  تحول و توسعه منطقه و آرامش شهروندان را شاهد باشیم.

 انتهای پیام/