چاه‌های جذبی سطح منطقه ۲ کرج لایروبی شد
چاه‌های جذبی سطح منطقه ۲ کرج لایروبی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سید جواد موسوی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، از لایروبی چاه‌های جذبی این منطقه خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از آب گرفتگی معابر، عملیات لایروبی ۶ حلقه چاه جذبی در سطح منطقه انجام شد. وی با اشاره به اینکه این اقدام به صورت مستمر به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سید جواد موسوی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، از لایروبی چاه‌های جذبی این منطقه خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از آب گرفتگی معابر، عملیات لایروبی ۶ حلقه چاه جذبی در سطح منطقه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به صورت مستمر به منظور هدایت آب‌های سطحی و پیشگیری ازآبگرفتگی در زمان بارش‌های فصلی صورت می‌گیرد، افزود: با گذشت زمان، بارندگی و تخلیه تانکرهای آب و نخاله این چاه‌ها دچار گرفتگی شده که لایروبی این چاه‌ها با تلاش نیروهای حوزه عمران قبل از بارندگی انجام شده است.

موسوی، ضرورت اجرای طرح‌هایی با محوریت جلوگیری از سرازیر شدن آب‌های سطحی در معابر را یادآور شد و گفت: بر این اساس توجه به مسائل زیست محیطی و اجرای طرح‌های توسعه و ساماندهی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی دراولویت برنامه‌های اجرایی شهرداری منطقه قراردارد.

این مسئول در پایان اظهار کرد: در این راستا عملیات احداث یک چاه جذبی روبروی بازار ولیعصر اجرایی شده است.

منتشر شده در تاریخ ۵ آذ ماه ۱۴۰۲