آغاز آسفالت‌ریزی اساسی مسیر تندروی اتوبوس تبریز
آغاز آسفالت‌ریزی اساسی مسیر تندروی اتوبوس تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از آغاز آسفالت‌ریزی اساسی در قسمت های نیازمند مسیر تندروی اتوبوس حد فاصل میدان راه‌آهن تا پل حمید با استفاده از ۴ هزار تن آسفالت خبر داد. سامان احمدزاده در گفتگو با شهریار اظهار کرد : عملیات آسفالت‌ریزی اساسی مسیر تندروی اتوبوس با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از آغاز آسفالت‌ریزی اساسی در قسمت های نیازمند مسیر تندروی اتوبوس حد فاصل میدان راه‌آهن تا پل حمید با استفاده از ۴ هزار تن آسفالت خبر داد.

سامان احمدزاده در گفتگو با شهریار اظهار کرد : عملیات آسفالت‌ریزی اساسی مسیر تندروی اتوبوس با پیش‌بینی ۴ هزار تن آسفالت آغاز شده و تلاش داریم در حداقل زمان ممکن به پایان برسد.

وی افزود: نقاط بحرانی مسیر تندروی اتوبوس توسط سازمان عمران شهرداری تبریز آسفالت‌تراشی شده و از ۷ مهرماه نیز آسفالت اساسی شروع شده است.

احمدزاده هزینه اجرای این پروژه را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی به عمل آمده از شهروندان، مسیر تندوری اتوبوسرانی یکی از مسیرهای اصلی تردد بین شهروندان است که روزانه صدها هزار نفر را جابجا می کند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: تلاش داریم در اسرع وقت نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کرده و ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش اتوبوسرانی بدون وقفه به خدمات‌رسانی خود ادامه دهد.