مجموع بودجه سال آینده شهرهای قزوین ، ارومیه اردبیل ، زنجان و همدان نصف تبریز است  
مجموع بودجه سال آینده شهرهای قزوین ، ارومیه اردبیل ، زنجان و همدان نصف تبریز است  

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، عضو شورای شهر تبریز گفت: مجموع بودجه سال آینده شهرهای قزوین ، ارومیه اردبیل ، زنجان و همدان نصف تبریز است که جای قدردانی دارد. به گزارش شهریار، رسول برگی در مورد بودجه سال آینده شهرداری تبریز که ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده گفت : باید از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

عضو شورای شهر تبریز گفت: مجموع بودجه سال آینده شهرهای قزوین ، ارومیه اردبیل ، زنجان و همدان نصف تبریز است که جای قدردانی دارد.

به گزارش شهریار، رسول برگی در مورد بودجه سال آینده شهرداری تبریز که ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده گفت : باید از مجموعه شهرداری و شخص شهردار تبریز که در مورد مسائل مالی تلاش بیشتری داشته و توانستند بودجه امسال را تحقق بخشند که تحقق تاریخی شد قدردانی کنم .

وی افزود: سال آینده بودجه شهرداری تبریز 30 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که جای قدردانی دارد. 

برگی خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه در سال جاری سه هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه داشت که با تحقق آن کاری نداریم و سال آینده 4هزار و 500 شده است.

وی ادامه داد: اردبیل سال آینده 3هزار و 200 میلیارد تومان بودجه تنطیم کرده است و آن قدر هیجان دارند که امام جمعه این شهر در صحن علنی شورای شهر حضور یافت .

این عضو شورای اسلامی شهر اضافه کرد: همدان 4 هزار میلیارد تومان و قزوین چهار هزار و 100میلیارد بودجه پیش بینی کرده است.

وی تصریح کرد: ارومیه، اردبیل زنجان و قزوین و همدان در مجموع بودجه شان به اندازه تبریز نیست.

برگی اذعان داشت:  شهردار تبریز جرات بسیاری در پیش بینی بودجه 30 هزار میلیاردی برای سال آینده کرده است که جای قدردانی دارد.