پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به هادی چوپان
پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به هادی چوپان
مهندس فتح اله امینی، رییس شورا اسلامی استان فارس طی پیامی کسب مقام اول مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ توسط هادی چوپان را تبریک گفت.

به گزارش آرمانشهر فارس، مهندس امینی ، رییس شورا اسلامی استان فارس  ۱۷ اسفندماه در پی کسب مقام اول توسط هادی چوپان، ورزشکار قهرمان استان فارسی در مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

ورزشکار جاودانه و مردمی ایران سربلند جناب آقای هادی چوپان

فرزند قهرمان و اسطوره ی ایران عزیزمان ،بدون شک ایستادن بر قله جهان در رقابتی با حضور برترین های دنیا، افتخاری بزرگ برای جامعه بدنسازی ایران به حساب می آید و نقطه عطفی در تاریخ این رشته ورزشی خواهد بود.
مردمان ایران عزیز از داشتن فرزندانی چون شما که پرچم ایران عزیز و استان پهناور فارس را در جهان طنین انداز کرده اید بر خود می بالد و به وجود جوانی برومندهمچون شما افتخار می کند .
اینک پیروزی شما و کسب مقام اول در مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ را که ثمره همت والا، شایستگی و لیاقت حضرتعالی بوده را به شما، جامعه ورزشی و پهلوانی کشور و مردم ورزش دوست استان فارس ، بویژه هم میهنان عزیز مان در همه ی نقاط کشور تبریک عرض می کنم و از خداوند منان برای جنابعالی در تمامی مسابقات ورزشی دیگر آرزوی شادکامی و موفقیت روز افزون را خواستارم .»

  • نویسنده : رضا سهیلی