جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد
جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد
جلسه شورای اسلامی استان فارس با حضور رئیس شورای اسلامی استان فارس و دیگر اعضای این شورا با معاونت گردشگری و زیارتی استانداری فارس در راستای رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت در سطح استان فارس برگزار شد.

به گزارش آرمانشهر فارس،جلسه شورای اسلامی استان فارس با حضور رئیس شورای اسلامی استان فارس و دیگر اعضای این شورا با معاونت گردشگری و زیارتی استانداری فارس در راستای رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت در سطح استان فارس برگزار شد.

رضا سهیلی/   در این جلسه که از مورخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۲ با حضور اکثریت اعضای شورا اسلامی استان فارس تشکیل شد آقای مهندس امینی، رییس شورای اسلامی استان فارس، به تمامی مردم شهیدپرور استان فارس شروع ماه مبارک رمضان و تقارن آن با نوروز باستانی را تبریک گفت.

در این جلسه شورای اسلامی استان فارس اعضای این شورا، میزبان معاونان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس هم بودند و مسائل و مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت با حضور معاونت منابع انسانی فارس آقای مهندس عباسپور، آقای مهندس تقیه رییس اداره بهره برداری معادن فارس، جناب مهندس زارع رییس اداره اصناف و جناب مهندس مظفری رییس بخش صنایع این اداره در استان فارس بررسی شد. در این جلسه ضمن بررسی مشکلات این حوزه راهکاری مناسبی برای رفع مشکلات شهرستان نیز مطرح گردید. در بخش دوم جلسه هم اعضای محترم هیات رییسه شورای اسلامی استان فارس آقایان مهندس مهرداد زندی نایب رییس شورا، مهندس رحمان هادی پور دبیرجلسه مهندس نورمحمد رضایی دیگر دبیر جلسه و مهندس اکبر محترم سخنگو شورا اسلامی استان فارس، مشکلات کلی استان فارس در حوزه صنعت، معدن و تجارت را مطرح کردند. در این جلسه در این خصوص هم ضمن تبادل نظرها و ارائه راهکاری مختلف بین اعضای شورا و مدعوین گرامی در راستای رفع مشکلات اداره کل صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ها و همچنین تامین نیرو و امکانات رفاهی برای هر شهرستان، رفع موانع قانونی و سایر موارد که باعث ایجاد مشکلات مشابه در استان فارس می باشد، مطرح شد که بعضاً نیازمند اصلاح قوانین و تنظیم قوانین در راستای رفع مشکلات می باشد. مقرر گردید با تشکیل جلسات مشترک با کمیسیون های تخصصی در شورای استان این مشکلات رفع گردد؛ همچنین دبیر جلسه آقای مهندس هادی پور عضو هیات رییسه این شورا به خاطر عدم حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در این جلسه به خاطر حضور در جلسه دیگر تذکر قانونی طبق قانون اساسی داد. در پایان جلسه با موضوع بررسی مشکلات صنعت، معدن و تجارت در سطح استان فارس، جناب مهندس امینی رییس محترم شورای استان فارس خطاب به اعضای محترم شورای استان اعلام کرد که مشکلات شهرستان های خود را نیز در این حوزه جهت رفع هرچه سریعتر به هیات رییسه شورا اعلام نمایند تا از طریق مدیر کل این اداره رفع گردد .