دبیر کل متروپلیس با ارسال پیامی به شهردار شیراز مراتب همدردی خود را از وقوع سیل شیراز ابراز کرد .
دبیر کل متروپلیس با ارسال پیامی به شهردار شیراز مراتب همدردی خود را از وقوع سیل شیراز ابراز کرد .

دبیر_کل_متروپلیس با ارسال پیامی به شهردار شیراز مراتب همدردی خود را از وقوع سیل_شیراز ابراز کرد . در پیام #اکتاوی_دلا_وارگا خطاب به #حیدر_اسکندر پور آمده است: 🔹جناب اقای اسکندرپور شهردار محترم شیراز، بدینوسیله به نمایندگی از انجمن جهانی کلانشهرهای مهم جهان (متروپلیس) اندوه عمیق خود را بابت سیل شدید و مصیب باری که زندگی عده […]

دبیر_کل_متروپلیس با ارسال پیامی به شهردار شیراز مراتب همدردی خود را از وقوع سیل_شیراز ابراز کرد .
در پیام #اکتاوی_دلا_وارگا خطاب به #حیدر_اسکندر پور آمده است:

🔹جناب اقای اسکندرپور شهردار محترم شیراز، بدینوسیله به نمایندگی از انجمن جهانی کلانشهرهای مهم جهان (متروپلیس) اندوه عمیق خود را بابت سیل شدید و مصیب باری که زندگی عده زیادی را در شیراز و سراسر ایران تحت تاثیر قرار داد اعلام نموده و ضمن ابراز تاسف شدید از رخداد این حادثه ویرانگر، مراتب همدردی اعضای متروپلیس را ابراز می دارم.

🔹 همچنین با توجه به هدف متروپلیس برای تقویت توسعه اقتصادی، انسجام اجتماعی، برابری جنسیتی و کیفیت زندگی از طریق حکمرانی مشارکتی و کارامد در کلانشهرها، ما تمایل خود را برای افزایش همبستگی و همکاری با شیراز اعلام می کنیم. خواهشمند است در صورت نیاز به هر گونه مساعدتی برای بسیج ظرفیت همکاری اعضای شبکه متروپلیس و یا ارسال هر پیامی به نمایندگی از شما با ما تماس بگیرید.
ارادتمند
اکتاوی دلاوارگا
دبیر کل متروپلیس

🌐 armanshahr96.ir
✅ @armanshahr_96