حضور و تجمع شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری در روز طبیعت ممنوع است
حضور و تجمع شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری در روز طبیعت ممنوع است
سرپرست شهرداری شهرکردگفت: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین‌ماه، روز طبیعت حضور و تجمع شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری ممنوع است و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد می‌شود.

آرمان شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا امیدی از تعطیلی آرامستان‌های شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: تجمع و حضور شهروندان بنا بر تصمیم فرماندار، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری شهرکرد ممنوع شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد ادامه داد: این تصمیم در پی شیوع گسترده کرونا ویرس در کشور و چهارمحال و بختیاری و ممنوعیت هرگونه تجمع اتخاذ شده است.

وی همچنین از ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و ارائه خدمات به آن‌ها در شهرستان شهرکرد خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرداری شهرکرد، کلیه خدمات رفاهی به شهروندان و مسافران در پارک‌ها و بوستان‌های شهری ممنوع بوده و با هرگونه اسکان در این محل‌ها برخورد خواهد شد.

امیدی با اشاره به اهمیت و لزوم افزایش میزان پایش‌ها و نظارت‌ها بر شهروندان، مسافران و میهمانان نوروزی و فضاهای مختلف شهری اعم از پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن عمومی، برپایی چادر، گردهمایی‌های نوروزی و هرگونه اسکان در سطح را شهر ممنوع اعلام کرد و گفت: با افرادی که هشدارها را جدی نگیرند و سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برخورد جدی و در صورت لزوم قهری انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد تأکید کرد: با توجه به درپیش بودن سیزدهم فروردین، روز طبیعت حضور و تجمع شهروندان درپارک‌ها و بوستان‌های شهری نیز ممنوع است و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد می‌شود.