پنجمین محفل “نقل دلدادگی” در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد
پنجمین محفل “نقل دلدادگی” در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهریار، پنجمین محفل “نقل دلدادگی” با حضور خانواده شهیدان جعفر و اکبر جهانی، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهروندان در سالن همایش‌های فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. مادر شهیدان جهانی گفت: جوانان فلسطین درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را از جوانان انقلاب گرفته‌اند و امروز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهریار، پنجمین محفل “نقل دلدادگی” با حضور خانواده شهیدان جعفر و اکبر جهانی، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهروندان در سالن همایش‌های فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

مادر شهیدان جهانی گفت: جوانان فلسطین درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را از جوانان انقلاب گرفته‌اند و امروز این‌چنین شکوهمندانه توانسته‌اند در مقابل استکبار استقامت و ایستادگی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: من فرزندانم را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ام و آرامشی که از این معنویت گرفته‌ام غم دوری آن‌ها را برایم قابل تحمل‌تر کرده است.

مادر شهیدان جهانی در پایان نیز حضور خانواده‌ها و به خصوص جوانان را در چنین محافلی، زمینه‌ساز استحکام هرچه بیشتر انقلاب و  راه شهدا دانست و از کسانی که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.
در پایان پنچمین محفل “نقل دلدادگی” حاج ناصر رضاپور از راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از ایثار و رشادت‌های شهدا و رزمندگان این دوران پر افتخار پرداخت.