برگزاری نشست هم‌افزایی حفظ و صیانت از حریم شمال‌غرب تهران
برگزاری نشست هم‌افزایی حفظ و صیانت از حریم شمال‌غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در نشست هم‌افزایی مدیران شهری منطقه ۲۲ و نمایندگان نهادهای خدماتی و نظارتی در حریم به موضوع تخلفات افراد سودجو در روستاهای حریم شمالغرب تهران پرداخته شد.   مهدی یوسفی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۲۲ در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در نشست هم‌افزایی مدیران شهری منطقه ۲۲ و نمایندگان نهادهای خدماتی و نظارتی در حریم به موضوع تخلفات افراد سودجو در روستاهای حریم شمالغرب تهران پرداخته شد.

  مهدی یوسفی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۲۲ در این خصوص گفت: متاسفانه افراد سودجو در برخی از نقاط حریم این منطقه اقدام به تخلفات ساخت و ساز کرده اند که طی گزارشات کارشناسی این تخلفات به مقام قضایی ارائه و دستور تخریب ملک های تخلف شده صادر شده است.

وی افزود: تخلفات در چند پهنه مورد شناسایی و ارزیابی کارشناسی انجام شده تا با یک هم افزایی بین بخشی اقدام به رفع این تخلفات صورت گیرد.

یوسفی در پایان اظهار کرد: حریم را با وجود جذابیت ها و ظرفیت هایی که دارد نباید به حال خود رها کرد چرا که فرصت های موجود هر لحظه قابلیت تبدیل شدن به تهدید را دارا می باشند. سعی خواهیم کرد با برنامه ریزی و اولویت بندی های بیشتر و بهتر در حوزه حریم و تشریک مساعی با اداره کل حریم شهرداری تهران، بازدید و همفکری در جهت حفظ و حراست از حریم شهر تهران و بهره گیری از ظرفیت های آن حداکثر استفاده لازم را ببریم.

گفتنی است؛ در این جلسه مدیران شهری منطقه۲۲، نمایندگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شهر و استان تهران، شرکت آب منطقه ای، فرماندهی یگان اراضی جهاد کشاورزی استان تهران، شورای حفاظت از بیت المال، بازرسی پلیس پیشگیری، عملیات پیشگیری یگان حفاظت شهرداری تهران، اداره کل حریم شهرداری تهران، عملیات پیشگیری پلیس فاتب و شرکت شهربان حضور داشتند.

شایان ذکر است؛ داوود بختیاری مدیر سابق اداره حریم شهرداری منطقه و شهردار فعلی ناحیه شش منطقه۲۲ گزارشی از حریم این منطقه شمالغربی تهران ارائه دادند.

انتهای پیام/