ایستگاه آتش‌نشانی وکیل آباد مشهد احداث شد
ایستگاه آتش‌نشانی وکیل آباد مشهد احداث شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کریمدادی، امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم مهرماه_ در مراسم افتتاحیه ایستگاه ۵۵ آتش‌نشانی شهرداری مشهد اظهار کرد: منطقه وکیل آباد نقطه کانونی ترافیک و تردد پر حجم شهروندان مشهدی به سمت طرقبه و شاندیز است و ضرورت احداث این ایستگاه احساس می‌شد. وی افزود: سازمان آتش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کریمدادی، امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم مهرماه_ در مراسم افتتاحیه ایستگاه ۵۵ آتش‌نشانی شهرداری مشهد اظهار کرد: منطقه وکیل آباد نقطه کانونی ترافیک و تردد پر حجم شهروندان مشهدی به سمت طرقبه و شاندیز است و ضرورت احداث این ایستگاه احساس می‌شد.

وی افزود: سازمان آتش نشانی عملکرد مناسبی در حوزه ساختمان‌های بلند مرتبه و ناایمن داشته است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد بابیان اینکه هدف‌مان کاهش زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه است گفت: این ایستگاه چنین قابلیتی را به وجود می‌آورد.

کریمدادی خاطرنشان کرد: سال آینده بودجه‌ای برای مطالعات ایستگاه‌ها در نظر گرفته خواهد شد و پور سینا، چهارراه دکترا، توس و شهید طرحچی نیز نیازمند ساخت ایستگاه آتش‌نشانی است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مسکن و معیشت آتش نشانان باید تأمین شود، از شهردار در خواست می‌شود به این مسئله نیز توجه داشته باشند.