پله گذاری کوچه های ناایمن و غیر استاندارد شهید آسیابی
پله گذاری کوچه های ناایمن و غیر استاندارد شهید آسیابی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای پله گذاری به طول تقریبی ۱۰۰ متر در کوچه های غیراستاندارد و پرخطرکوچه های خیابان شهید آسیابی ضلع جنوبی اتوبان پاسداران خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی در بازدید از عملیات پله‌گذاری کوچه‌های ناایمن و پرخطر محله کم برخوردار کوچه های شهید آسیابی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای پله گذاری به طول تقریبی ۱۰۰ متر در کوچه های غیراستاندارد و پرخطرکوچه های خیابان شهید آسیابی ضلع جنوبی اتوبان پاسداران خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در بازدید از عملیات پله‌گذاری کوچه‌های ناایمن و پرخطر محله کم برخوردار کوچه های شهید آسیابی بیان کرد: با توجه به درخواست اهالی و بازدیدهای انجام شده  نسبت به مشکلات و موانع موجود برای تسهیل تردد شهروندان و با نزدیک شدن به بارش‌های فصلی، شهرداری منطقه ۱۰ با بهره‌گیری از تمام امکانات موجود، سعی در ایمن‌سازی مسیرهای عبوری و استاندارسازی فضای شهری دارد.

وی افزود: در این راستا با هدف ایمن‌سازی ، بهسازی و مناسب سازی معابر و رفع مشکلات در مسیر تردد شهروندان و بهبود کیفیت زندگی ساکنان مناطق حاشیه‌نشین با توجه به ارتفاع کوچه‌های شیبدار و رفع معضلات در محلات کم‌برخوردار از سوی حوزه عمران منطقه ۱۰ پله گذاری کوی شهید آسیابی واقع در ضلع جنوبی اتوبان پاسداران به منظور ایجاد مسیر برای دسترسی آسان ساکنان به خیابان اصلی به طول ۱۰۰ متر به اجرا در آمده است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز یادآور شد: با اجرای این پروژه که از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار است، بسیاری از مشکلات شهروندان در خصوص عبور و مرور در این مناطق حل شده و تردد در این مسیر تسهیل می شود.