ایمن‌سازی محل نشت گاز در سه راهی قراملک
ایمن‌سازی محل نشت گاز در سه راهی قراملک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از ایمن‌سازی محل نشت گاز در سه راهی قراملک با حضور به موقع آتش‌نشانان خبر داد. اکبر دشتی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: دقایقی پیش هنگام حفاری محل ساخت تقاطع غیرهمسطح قراملک، خط لوله زیرزمینی گاز شهری دچار نشتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از ایمن‌سازی محل نشت گاز در سه راهی قراملک با حضور به موقع آتش‌نشانان خبر داد.

اکبر دشتی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: دقایقی پیش هنگام حفاری محل ساخت تقاطع غیرهمسطح قراملک، خط لوله زیرزمینی گاز شهری دچار نشتی شد.

وی افزود: با حضور به موقع آتش‌نشانان و نیروهای شرکت گاز ایمن‌سازی محل نشت گاز در سه‌راهی قراملک در دستور کار قرار گرفته و رفع خطر شد.

دشتی خاطرنشان کرد: این رخداد هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته و در حال حاضر عملیات عمرانی پروژه بدون وقفه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲ سازمان آتش‌نشانی با حضور به موقع و همکاری لازم با نیروهای شرکت گاز، از این پروژه رفع خطر کردند.

تقاطع غیرهمسطح قراملک با ۲۴۰ متر طول و ۲۱ متر عرض، یکی از پروژه‌های ترافیکی شهرداری تبریز در سال جاری است که مطابق روزشمار نصب شده سوم خرداد سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.