توقف ۴۶ مورد عملیات ساخت و ساز غیر مجاز در سطح منطقه ۱۰
توقف ۴۶ مورد عملیات ساخت و ساز غیر مجاز در سطح منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توقف عملیات ۴۶ واحد مسکونی غیر مجاز در حال احداث در سطح حوزه این منطقه در شش ماهه اول سال جاری خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه توجه به ساخت و سازهای اصولی و ضابطه مند بر اساس قوانین شهرسازی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توقف عملیات ۴۶ واحد مسکونی غیر مجاز در حال احداث در سطح حوزه این منطقه در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه توجه به ساخت و سازهای اصولی و ضابطه مند بر اساس قوانین شهرسازی همراه با حفظ کیفیت سیمای بصری شهر و ایمن برای شهروندان از اولویت های اجرائی این منطقه است گفت: خوشبختانه با حضور مداوم اکیپ‌های گشت تخلفات معاونت خدمات شهری منطقه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ساخت و سازهای غیر اصولی در سطح منطقه نسبت به سالهای قبل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا ۴۶ مورد توقف عملیات ساخت و ساز غیرمجاز، یک هزار و ۷۲۰ مورد جمع‌آوری مصالح، دو مورد تخریب ساخت و ساز غیرمجاز و بررسی گزارشات ساخت و سازهای غیرمجاز به تعداد ۳۴۰ مورد اقداماتی است که در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی در شش ماه اول سال جاری در این منطقه انجام پذیرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه گریزگاه های رسیدن به هدف ساخت و ساز غیر قانونی را نخواهیم داد  بر لزوم اخذ پروانه ساخت واحد ساختمانی از شهرداری قبل از هر اقدامی تاکید کرد و یادآور شد: سازندگان واحدهای ساختمانی به این مهم توجه کافی و وافی داشته باشند و رعایت مجدانه قانون ‌را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند چرا که در غیر اینصورت به عنوان تخلف قابل پیگرد قانونی بوده و با ممانعت شهرداری منطقه مواجه و سرمایه آنها به هدر خواهد رفت.