پلمب ۵ پلاک قرمز در ناحیه یک منطقه ۱۵
پلمب ۵ پلاک قرمز در ناحیه یک منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، حسین گودرزی شهردار ناحیه یک این منطقه با اشاره به پلمب ۵ پلاک قرمز دیگر در سطح ناحیه گفت: این اقدام طی هفته گذشته و با همراهی و مشارکت نهاد ها و دستگاه‌های ذیریط انجام شد. وی به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، حسین گودرزی شهردار ناحیه یک این منطقه با اشاره به پلمب ۵ پلاک قرمز دیگر در سطح ناحیه گفت: این اقدام طی هفته گذشته و با همراهی و مشارکت نهاد ها و دستگاه‌های ذیریط انجام شد.

وی به تشریح این مانور پرداخت و افزود: پلاک های واقع در خیابان کاوند انتهای کوچه امیری(دو پلاک)، خیابان غمخوار کوچه کاوند، خیابان جهانیان کوچه توکلی و خیابان شاه تیموری اعمال قانون و پلمب شد.

گودرزی گفت: طی بررسی و بازدید به عمل آمده، تعداد ۴۱ پلاک قرمز در محدوده شناسایی شد، که در فاز نخست ۱۳ پلاک، در فاز دوم ۸ پلاک و در آخرین مرحله نیز ۵ پلاک پلمب شد. 

شهردار ناحیه یک منطقه با اشاره به اینکه این اقدام با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیگیری درخواست‌های آنان اجرایی شده که قطعا در کاهش آسیب‌های احتمالی متاثر از وجود خانه‌های پلاک قرمز تاثیرگذار است، افزود: رفع معضل خانه های پلاک قرمز در سطح محدوده به صورت جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/