توزیع ۶۶۰ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح منطقه ۱ تبریز
توزیع ۶۶۰ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح منطقه ۱ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ از توزیع ۶۶۰ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح معابر و محلات سطح منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد:  این منطقه با هدف اجرای طرح “نگهداشت شهری” و رسیدگی کامل به محلات و پاسخ به مطالبات به حق شهروندان گرامی، اقدام به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ از توزیع ۶۶۰ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح معابر و محلات سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد:  این منطقه با هدف اجرای طرح “نگهداشت شهری” و رسیدگی کامل به محلات و پاسخ به مطالبات به حق شهروندان گرامی، اقدام به ساماندهی و توزیع آسفالت در معابر و مسیرهای سطح منطقه کرده است.

بر همین اساس اکیپ های عمرانی منطقه ۲۵۷ تن آسفالت در عملیات ساماندهی مسیر تقاطع پل ولایت و خیابان استاندارد و ۲۶۰ تن آسفالت در مدرسه ابتدائی رضوان واقع در یوسف آباد توزیع کردند.

شاهوردی افزود: این منطقه همچنین ۶۵ تن آسفالت در مسیر آخر عباسی کوی انقلاب، کوچه کوثر ۲ و کوچه صبوری به طول ۶۰ متر و عرض ۱۰ متر و مساحت ۶۰۰ مترمربع توزیع کردند و همچنین اجرای سرعتکاه نرسیده به مجتمع نگین بهاران نیز در دستور کار این منطقه قرار گرفته که به طول ۱۲ متر و عرض ۴ متر و مساحت ۴۸ مترمربع بوده که با توزیع ۱۰ تن آسفالت اجرائی شد.

وی ادامه داد: مسیر کوی شهید قنبری واقع در احمدآباد را نیز با  توزیع ۶۷ تن آسفالت درمحدوده ای به متراژ ۷۴۰ مترمربع ساماندهی شد.

گفتنی است طی هفته گذشته ۶۶۰ تن آسفالت در سطح منطقه ۱ توزیع شده و این عملیات همچنان تداوم دارد.