پایان عملیات اجرایی احداث مجموعه شهربانو در منطقه ۱۱
پایان عملیات اجرایی احداث مجموعه شهربانو در منطقه ۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه اظهار کرد: با اتمام عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی، ورزشی ‫شهربانو (ویژه بانوان)، این مرکز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. موسوی از توسعه زیرساخت‌های حوزه بانوان در این منطقه خبر داد و افزود: ساختمان شهربانو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه اظهار کرد: با اتمام عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی، ورزشی ‫شهربانو (ویژه بانوان)، این مرکز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی از توسعه زیرساخت‌های حوزه بانوان در این منطقه خبر داد و افزود: ساختمان شهربانو به مساحت ۳۰۰ مترمربع، با زیربنایی قریب به ۱۱۱۸ مترمربع، شامل زیرزمین، طبقه همکف، طبقات اول و دوم می‌باشد که این مجموعه، دارای کاربری ورزشی، خانه کودک، کلینیک و مشاوره روانشناختی، مزون، کافی‌شاپ، گالری، عرضه محصولات، کلاس‌های آموزشی، فضای کار مشارکت‌های اجتماعی و… است.

وی با بیان اینکه مراحل بازسازی و اقدامات عمرانی این پروژه پایان یافته، ادامه داد: به امید خدا، مجموعه شهربانو در دی‌ماه افتتاح خواهد شد و بانوان منطقه می‌توانند از آن استفاده کنند.

شهردار منطقه ۱۱ سپس با اشاره به مجموعه شهردخت توضیح داد: افتتاح مجموعه شهردخت منطقه ۱۱ با رویکرد تسهیل دسترسی دختران به خدمات فرهنگی و اجتماعی، بسترسازی برای بهره‌مندی دختران از امکانات و فضاهای شهری، حمایت از دختران توانمند، ارتقای نشاط اجتماعی دختران و… در دست اقدام است.

وی همچنین بیان کرد: این مجموعه در فضایی به مساحت ۵ هزار مترمربع، ویژه طیف دختران ۱۵ تا ۳۰ ساله در قالب کارگاه‌های آموزشی، فضای کار مشارکت‌های اجتماعی دختران، خانه خلاق و نوآوری دختران، پاتوق‌های گفت‌وگو، ارائه خدمات مشاوره، نگارخانه، گالری هنری و… در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر ( عج)، واقع در چهارراه دانشجو به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/