دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم ترافیکی در مدرسه دخترانه شهید عدالت محمودی
دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم ترافیکی در مدرسه دخترانه شهید عدالت محمودی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در راستای اجرای طرح آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم ترافیکی سطح حوزه استحفاظی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تبریز همزمان با سایر مناطق ۱۰ گانه، کلاس آشنایی با مفاهیم ترافیکی را در دبستان دخترانه شهید عدالت محمودی برگزار کرد. به گزارش شهریار، امیر جاهد از برگزاری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در راستای اجرای طرح آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم ترافیکی سطح حوزه استحفاظی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تبریز همزمان با سایر مناطق ۱۰ گانه، کلاس آشنایی با مفاهیم ترافیکی را در دبستان دخترانه شهید عدالت محمودی برگزار کرد.

به گزارش شهریار، امیر جاهد از برگزاری کلاس «آموزشی آشنایی با مفاهیم ترافیکی» در مدرسه دخترانه شهید عدالت محمودی خبر داد و گفت: این برنامه آموزشی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه و با همکاری واحد آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه به برگزاری روتین و دائمی کلاس‌های آموزشی مباحث ترافیکی در سالن سرپوشیده آموزش ترافیک منطقه واقع در پارک مشروطه در انتهای خیابان مشروطه، اشاره کرد و اظهار  داشت: در طی سال مدارس شهر تبریز با هماهنگی‌های قبلی، دانش‌آموزان خود را به این مرکز آموزشی تخصصی می‌آورند تا زیر نظر کارشناسان پلیس راهور شهر تبریز، با مباحث مورد نیاز ترافیکی و قوانین راهنمایی و رانندگی لازم از جمله آشنایی با قوانین خط‌کشی‌های ترافیکی، چراغ راهنمایی و سایر قوانین مورد نیاز برای رعایت، جهت ایمنی و سلامت عابران پیاده و… آشنا شده و آموزش ببینند.

جاهد گفت: برگزاری طرح آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم ترافیکی، در مدارس سطح حوزه استحفاظی منطقه توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ادامه خواهد داشت.