تولید گونه‌های باکیفیت مورد نیاز در گلخانه‌های حوزه فضای سبز
تولید گونه‌های باکیفیت مورد نیاز در گلخانه‌های حوزه فضای سبز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تولید گونه های باکیفیت در مراکز گلخانه ای مناطق دهگانه خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی صبح امروز در بازدید از مراکز تولیدی گل و گیاه مناطق ۱، ۲، ۳ و ۵ اظهار کرد: با توجه به سپری شدن روزهای آخر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تولید گونه های باکیفیت در مراکز گلخانه ای مناطق دهگانه خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی صبح امروز در بازدید از مراکز تولیدی گل و گیاه مناطق ۱، ۲، ۳ و ۵ اظهار کرد: با توجه به سپری شدن روزهای آخر سال و در پیش بودن فصل کاری حوزه فضای سبز  و لزوم انجام تمهیدات لازم برای تهیه گونه های مورد نیاز، کلیه مراکز تولید گلخانه ای مناطق با تمام توان در حال تولید انواع گونه های گیاهی هستند.

وی ضمن اشاره به اینکه سعی می‌کنیم برای کلیه مراحل کاشت در طول سال گونه های باکیفیت تولید کنیم، تصریح کرد: امسال تدابیری در حوزه سیما، منظر و فضای سبز اندیشیده شده تا  گونه های مناسب و باکیفیت برای کلیه مراحل به ویژه در نوبت‌های دوم و سوم کاشت توسط واحدهای گلخانه ای خود شهرداری تولید شود.

آسیایی همچنین به برنامه ریزی و خرید بذر گونه های مورد نیاز از نوع F۱  اشاره کرد که در مراکز تولیدی خود شهرداری کشت و  در مرحله  آماده سازی برای مراحل  سه گانه کاشت در سال  ۱۴۰۲ هستند.

وی صرفه جویی در هزینه های جاری و تهیه گونه های باکیفیت بومی را از جمله اهداف تجهیز و فعالیت مراکز گلخانه ای شهرداری تبریز عنوان کرد.