همکاری شهرداری کرج با شرکت «هدی ارقام» تعیین تکلیف می‌شود/ در حوزه حمل و نقل نیازمند برنامه‌ریزی‌ مضاعف هستیم
همکاری شهرداری کرج با شرکت «هدی ارقام» تعیین تکلیف می‌شود/ در حوزه حمل و نقل نیازمند برنامه‌ریزی‌ مضاعف هستیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، طی قرارداد شهرداری با شرکت هدی ارقام قرار بود تحقق شهر الکترونیک (بلیط الکترونیک) در حوزه حمل و نقل عملیاتی شود. هدف ابتدایی در این طرح، تجهیز اتوبوس‌های کلانشهر کرج به سیستم بلیط الکترونیکی و حذف وجه نقد و در ازای آن افزایش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، طی قرارداد شهرداری با شرکت هدی ارقام قرار بود تحقق شهر الکترونیک (بلیط الکترونیک) در حوزه حمل و نقل عملیاتی شود.

هدف ابتدایی در این طرح، تجهیز اتوبوس‌های کلانشهر کرج به سیستم بلیط الکترونیکی و حذف وجه نقد و در ازای آن افزایش اتوبوس، ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس و سایر شرایط تفاهم‌نامه بود که سال‌ها بدون خروجی مناسب به حال خود رها شده بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام گرفته بعد از سال‌ها قرارداد شرکت هدی ارقام با شهرداری کرج تعیین تکلیف می‌شود؛ اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل نیازمند اقدامات جدی و اثرگذار هستیم.

حسین سعیدی سیرائی گفت: منکر اقدامات انجام شده نیستیم و قطعا تلاش‌های خوبی صورت گرفته اما کلانشهر کرج باید در حوزه حمل و نقل رویه‌ و نگاه جدی و به سود شهروندان داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج ادامه داد: متاسفانه نگاه شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مثل گذشته نیست که باید با توسعه ناوگان و ایجاد خطوط جدید این روند را تغییر داده و زمینه اعتماد دوباره مردم به سیستم حمل و نقل عمومی را مهیا کنیم.

خزانه‌دار شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: امیدواریم با درایت شورا و شهرداری ضمن تعیین تکلیف همکاری با شرکت هدی ارقام، در جهت تقویت حوزه حمل و نقل عمومی گام‌های موثرتری برداریم.

منتشر شده در تاریخ