همسطح‌سازی دریچه‌های فاضلاب معابر شهرداری منطقه ۲
همسطح‌سازی دریچه‌های فاضلاب معابر شهرداری منطقه ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،  به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: همسطح سازی دریچه ها یکی از مهمترین طرحهایی است که برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و نیز ترافیک شهری، در دستور کار شهرداری قرار دارد. وی افزود: با هدف پیشگیری از اختلال در تردد، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: همسطح سازی دریچه ها یکی از مهمترین طرحهایی است که برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و نیز ترافیک شهری، در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: با هدف پیشگیری از اختلال در تردد، بهبود عبور و مرور وسائط نقلیه، رفاه و آسایش شهروندان، عملیات همسان سازی دریچه های فاضلاب، مخابرات و دریچه های چدنی به صورت مداوم در حال اجرا است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اضافه کرد: این دریچه ها به واسطه عوامل محیطی و یا تردد خودروها دچار شکستگی  می شوند و تعویض آن ها در حال انجام است.

طاهری ادامه د اد: همچنین نشست دریچه‌های جمع آوری آب های سطحی موجود در معابر نیز موجب مشکلات برای شهروندان شده بود که بر همین اساس نسبت به اصلاح و همسطح سازی دریچه های مذکور و رفع موانع موجود اقدام شد.

انتهای پیام/