پیرهادی خواستار ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران شد/ ضرورت تسریع در اجرای قانون و ترمیم حقوق کارکنان شهرداری
پیرهادی خواستار ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران شد/ ضرورت تسریع در اجرای قانون و ترمیم حقوق کارکنان شهرداری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی در یکصد و نود و سومین جلسه شورا ضمن گرامیداشت روز پرستار و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان‌های غزه، اظهار کرد: به تمام پرستاران مراکز درمانی به ویژه شرکت شهر سالم این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی در یکصد و نود و سومین جلسه شورا ضمن گرامیداشت روز پرستار و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان‌های غزه، اظهار کرد: به تمام پرستاران مراکز درمانی به ویژه شرکت شهر سالم این روز را تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه بنده بیش از ۲۰ سال با پرسنل شهرداری مراوده دارم، گفت: پس از کسر مالیات از حقوق کارکنان، پرسنل بسیار ناراحت هستند.‌از معاون منابع انسانی می‌خواهم به صورت اساسی موضوع را به شکل اساسی پیگیری کند.‌مسئله ما ترمیم حقوق بود و نمی‌دانیم چگونه به کاهش حقوق تبدیل شد.

پیرهادی با بیان اینکه نمی‌دانیم این موارد به گوش شهردار تهران می رسد یا خیر؟، خاطرنشان کرد: بنده برای پرسنل نگرانم و اگر فکری به حال موضوع نشود باید در آینده تدابیر گسترده تری اندیشید.

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت روز پرستار، اظهار کرد: در دوران همه گیری کرونا، پرستاران بدون هیچ چشمداشتی جان خود را نثار کردند. جبهه و جهاد در این دوره تغییر یافته بود و پرستاران و مدافعان سلامت در این میدان جنگ، می جنگیدند.

انتهای پیام/