رشد شهرستان مانه نیازمند حمایت همه گروه‌های سیاسی است
رشد شهرستان مانه نیازمند حمایت همه گروه‌های سیاسی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز- هفتم مهر ماه- در نخستین شورای اداری شهرستان مانه اظهار کرد: نظام استکباری وقتی مقهور بیان و منطق و استدلال قرآن می‌شود، توهین می‌کند. وی افزود: نظام استکباری هر قدر تلاش می‌کند با استدلال و بیان قرآن مقابله کند ناتوان است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز- هفتم مهر ماه- در نخستین شورای اداری شهرستان مانه اظهار کرد: نظام استکباری وقتی مقهور بیان و منطق و استدلال قرآن می‌شود، توهین می‌کند.

وی افزود: نظام استکباری هر قدر تلاش می‌کند با استدلال و بیان قرآن مقابله کند ناتوان است و هیچ نقطه ضعف و تناقض در قرآن پیدا نمی‌کند لذا به آتش زدن قرآن روی می‌آورد و این به معنای قوت و قدرت اسلام است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تأسیس دو شهرستان جدید در خراسان شمالی، گفت: قطعاً تأسیس این شهرستان‌ها مسیر پیشرفت و توسعه بیشتر را رقم خواهد زد.

وی افزود: تأسیس هر شهرستان به معنای تسریع در پیشرفت و رسیدگی بهتر به مشکلات مردم منطقه است که بدون شک اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

نوری خطاب به گروه‌های سیاسی و فرهنگی این شهرستان گفت: رشد و تعالی شهرستان مانه نیاز به حمایت تمام گروه‌های سیاسی فارغ از هر نوع تفکرات و مردم این شهرستان دارد.