نیازهای پژوهشی منطقه۱۴ بررسی شد
نیازهای پژوهشی منطقه۱۴ بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، شورای پژوهشی این منطقه با حضور عطاءالله رفیعی آتانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران، امیر یزدی شهردار و جمعی از مدیران شهری این منطقه برگزار شد و پروژه های مطالعاتی منطقه و کاربست آنها مورد بررسی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، شورای پژوهشی این منطقه با حضور عطاءالله رفیعی آتانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران، امیر یزدی شهردار و جمعی از مدیران شهری این منطقه برگزار شد و پروژه های مطالعاتی منطقه و کاربست آنها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

ایجاد ساز وکار کارآمد و اثربخش، برای تصمیم گیری علمـی، نظـام منـد و اسـتفاده بهینـه از ایـده هـا و فرصت های نوآورانه در راهبری مدیریت شهری، ارتقاء و ساماندهی جایگاه پژوهش و اجرای خروجی های منتج از پژوهش های کاربردی و بسترسـازی بـرای اجرای طرح های ماندگار در امور پژوهشی و … از اهداف و موارد مطرح در این جلسه بود.

با تشکیل این کمیته پیشنهادات پژوهشی به منظور ارتقاء کیفیت اجرای پروژه های آتی در منطقه۱۴ با راهبردهای اجرایی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان نیز حکم و نظام نامه پژوهشی شورای پژوهش و نوآوری به شهردار منطقه به عنوان رئیس شورای پژوهش و نوآوری منطقه از سوی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران اهدا شد.

انتهای پیام/