لزوم کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط یک متروی اصفهان
لزوم کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط یک متروی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس صبح امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان اظهار کرد: یکی از راه‌های اصلی کاهش و کنترل آلودگی هوا استفاده از حمل‌ونقل ریلی است. وی با بیان اینکه تا به حال سرمایه‌گذاری خوبی برای تجهیز مترو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس صبح امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان اظهار کرد: یکی از راه‌های اصلی کاهش و کنترل آلودگی هوا استفاده از حمل‌ونقل ریلی است.

وی با بیان اینکه تا به حال سرمایه‌گذاری خوبی برای تجهیز مترو انجام شده است و تا ۱۲۰ هزار نفر جابه‌جایی مسافر دارد، افزود: در حال حاضر وضعیت مناسبی داریم، اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی داریم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر اهمیت کاهش سرفاصله حرکت مترو و استفاده تعداد بیشتری از شهروندان، تصریح کرد: با راه‌اندازی خط دو مترو و خطوط حومه‌ای شاهین‌شهر و بهارستان روز به روز بر وظایف و اهمیت کار شرکت مترو افزوده می‌شود، از این‌رو نیاز است برنامه‌ریزی‌ها بلندمدت و دقیق‌تری انجام شود.

حق‌شناس ضمن تقدیر از زحمات «علیرضا خورزنی» مدیرعامل سابق شرکت متروی منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: این شرکت در این مدت به تثبیت رسید و با کارکنان ارتباط خوبی برقرار شد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای «هادی کریمی» مدیرعامل جدید این شرکت گفت: وی از مدیران جوان و متعهد است و در زمینه حمل‌نقل ریلی تجربه خوبی دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان انتظارات از مدیریت جدید شرکت مترو اظهار کرد: انتظار داریم در دوره جدید مدیریتی سرفاصله زمانی حرکت قطارهای شهری کاهش پیدا کند و خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود و به مرور به سمت بومی‌سازی حرکت کنیم، همچنین به مباحث فرهنگی و اقتصادی و درآمدزایی که در شرکت مترو قابلیت بهره‌برداری دارد، توجه شود.

وی تاکید کرد: هماهنگی بین‌بخشی با سازمان قطار شهری، صنایع و قسمت‌های مختلف شهرداری اهمیت ویژه‌ای دارد.