نقش نواحی در رفع مشکلات محلات پر رنگ می‌شود
نقش نواحی در رفع مشکلات محلات پر رنگ می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز گفت: با اجرای طرح ناحیه محوری نقش نواحی در رفع مشکلات محلات پررنگ می‌شود . به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی در نشست شهرداران نواحی که به میزبانی شهرداری منطقه ۴ تشکیل شد هدف از تشکیل جلسات دوره ای شهرداران نواحی در مناطق  […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز گفت: با اجرای طرح ناحیه محوری نقش نواحی در رفع مشکلات محلات پررنگ می‌شود .

به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی در نشست شهرداران نواحی که به میزبانی شهرداری منطقه ۴ تشکیل شد هدف از تشکیل جلسات دوره ای شهرداران نواحی در مناطق  را اجرای دقیق ناحیه محوری در مناطق  و برسی عملکرد شهردارن نواحی و رفع  نواقص و مشکلات نواحی عنوان کرد.

وی افزود: اجرای ناحیه محوری بسترسازی مطلوبی را  برای مدیریت محله محوری شهر در سال های آتی فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز با اشاره به دستور شهردار محترم تبریز مبنی بر اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ بر اساس ناحیه محوری تدوین و تکالیف بودجه ای نواحی مشخص خواهد شد تاکید کرد: شهرداران نواحی بدلیل حضور تمام وقت در سطح ناحیه و احصاء مشکلات و نیازهای واقعی محلات در تدوین دقیق تر و واقعی تر بودجه نقش بسزائی خواهند داشت.

فتح اللهی در ادامه افزود: انتظار از شهرداران نواحی این است که در مدت باقیمانده از سالجاری حتما این موارد را احصاء و جمع‌بندی و در اختیار شهرداران مناطق قرار دهند تا در تدوین بودجه این موارد لحاظ شود.

وی تصریح کرد: مشکلات کوچک در سطح نواحی همچون لکه‌گیری، چاله‌زدایی، جابجایی تیر برق، وضعیت روشنایی پارک‌ها با حضور شهردارن نواحی باید به راحتی رفع شود.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همیاری شهروندان عزیز و با اجرای شایسته طرح ناحیه محوری بتوانیم شاهد تسریع  ارائه خدمات بهبنه به شهروندان و موجبات رضایتمندی بیش از پیش همشهریان عزیز را فراهم آوریم.

نشست‌ شهرداران نواحی با هدف اجرای دقیق ناحیه محوری در مناطق و بررسی عملکرد شهرداران نواحی مناطق دهگانه با حضور معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری، شهردار منطقه ۴، معاون مدیر کل عمرانی حوزه معاونت فنی و عمرانی و مدیر کل هماهنگی و نظارت بر حوزه خدمات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری و شهرداران نواحی مناطق دهگانه شهرداری به میزبانی شهرداری منطقه ۴ تبریز برگزار شد.

پیش از آغازجلسه، سیاوش فتح‌اللهی معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز بهمراه شهردار منطقه ۴ و شهرداران نواحی منطقه ۴ از ساختمان نواحی ۴ گانه شهرداری منطقه ۴ تبریز بازدید کرده و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و ارائه خدمات شهرداران نواحی منطقه ۴  قرارگرفت و رهنمودهای لازم را برای اجرای بهینه امور به مسئولین ذی ربط ارائه کرد.

در پایان این جلسه، ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداران نواحی منطقه ۴، شهرداران نواحی مختلف تبریز به بیان مشکلات و معضلات ناحیه خود پرداخته و همچنین مصوبات جلسات قبلی نیز پیگیری شد.