اجرای طرح دیوارنویسی با موضوع شهادت و جایگاه والای شهید در قالب طرح کنگره ملی ۱۰هزار شهید استان
اجرای طرح دیوارنویسی با موضوع شهادت و جایگاه والای شهید در قالب طرح کنگره ملی ۱۰هزار شهید استان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر سیما، منظر منطقه ۱ از اجرای طرح دیوارنویسی با موضوع “شهادت و جایگاه والای شهید” در قالب طرح کنگره ملی ۱۰هزار شهید استان آذربایجان شرقی خبر داد. به گزارش شهریار، پریسا نقی زاده اعلام کرد: با توجه به برگزاری ویژه برنامه های کنگره ملی ۱۰هزار شهید استان آذربایجان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر سیما، منظر منطقه ۱ از اجرای طرح دیوارنویسی با موضوع “شهادت و جایگاه والای شهید” در قالب طرح کنگره ملی ۱۰هزار شهید استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش شهریار، پریسا نقی زاده اعلام کرد: با توجه به برگزاری ویژه برنامه های کنگره ملی ۱۰هزار شهید استان آذربایجان شرقی، واحد سیما منظر منطقه ۱ در قالب برنامه های خود در این راستا اقدام به طراحی و دیوارنویسی سطح منطقه کرده که نوشته ها و مطالب مزین به نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم کرده که دیوارهای متعددی در نواحی دوگانه در این طرح قرار گرفته و اقدامات لازم اجرائی شد.

وی گفت: بر همین اساس اکیپ های هنری این واحد چند دیوار تعیین شده را در سطح منطقه طراحی و خوشنویسی کردند که جلوه خاصی به فضاهای موجود داده است.