نصب ۶ دستگاه ست ورزشی در پارک یدی شنب‌غازان
نصب ۶ دستگاه ست ورزشی در پارک یدی شنب‌غازان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از نصب شش دستگاه ست ورزشی در پارک یدی شنب‌غازان خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تقویت ورزش همگانی در بین شهروندان و همچنین تجهیز امکانات پارک‌ها، عملیات نصب ۶ دستگاه ست ورزشی توسط معاونت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از نصب شش دستگاه ست ورزشی در پارک یدی شنب‌غازان خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تقویت ورزش همگانی در بین شهروندان و همچنین تجهیز امکانات پارک‌ها، عملیات نصب ۶ دستگاه ست ورزشی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در پارک یدی شنب‌غازان تبریز نصب شد.

وی یکی از نکات مثبت این اقدامات را ایجاد انگیزه ورزش همگانی برای تمام اقشار عنوان کرد و افزود: علاوه بر این برای بسیاری از کاربران استفاده از این دستگاه ها، یک نوع صرفه جویی در وقت محسوب می شود زیرا در کنار تفریح و سرگرمی با خانواده یا دوستان در پارک، اقدام به حرکات ورزشی می‌کنند.

شهردار منطقه ۶ تبریز همچنین از عملیات بهسازی و مناسب‌سازی ورزشی در این پارک خبر داد و گفت: تجهیزات ورزشی نصب شده در پارک‌ها برای رواج ورزش همگانی و با اهداف مختلفی از جمله پیشگیری از بروز اختلال‌ها و آسیب‌های جسمانی و تناسب اندام نصب شده‌اند.