نصب ۶۰۰ متر مربع کفپوش و رفع ۴۳ مورد خاموشی در بوستان‌های ناحیه ۲ منططقه ۱۵
نصب ۶۰۰ متر مربع کفپوش و رفع ۴۳ مورد خاموشی در بوستان‌های ناحیه ۲ منططقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید جهانی گفت: به منظور رفع فرسودگی برخی از وسایل بازی کودکان در بوستان های این ناحیه، علاوه بر نصب وسایل بازی جدید و همچنین تعمیر سایر وسایل بازی ایمن سازی وسایل مذکور انجام شد. وی هدف از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید جهانی گفت: به منظور رفع فرسودگی برخی از وسایل بازی کودکان در بوستان های این ناحیه، علاوه بر نصب وسایل بازی جدید و همچنین تعمیر سایر وسایل بازی ایمن سازی وسایل مذکور انجام شد.

وی هدف از این اقدام را خدمت رسانی بهتر و بیشتر و ایجاد فضاهای تفریحی و استاندارد و مفرح برای شهروندان به خصوص کودکان عنوان کرد.

جهانی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و افزود: نصب ۶۰۰ متر مربع کفپوش در بوستان شاهد و نصر یک، ۲۰ مورد ایمن سازی و تعمیر وسایل بدنسازی در سطح ناحیه، ۸ مورد ایمن سازی و تعمیر وسایل بازی کودکان، ایمن سازی و رفع خطر چاله در فضای سبز بوستان امید و  رنگ آمیزی وسایل بدنسازی و آبنما در بوستان های سطح ناحیه از جمله این اقدامات است.

شهردار ناحیه ۲ منطقه با اشاره به اینکه به منظور رفاه حال خانواده ها و درخواست آنان طرح ساماندهی معتادان متجاهر و  نیز جلوگیری از ورود موتور سوارن به داخل بوستان های سطح ناحیه در دستور کار است افزود: ۴۳ مورد رفع خاموشی نیز به منظور بهبود روشنایی و ایجاد امنیت بوستان های سطح ناحیه انجام شد.

انتهای پیام/