افزایش تماس با سامانه ۱۳۷ به خاطر شیوع کرونا
افزایش تماس با سامانه ۱۳۷ به خاطر شیوع کرونا
رئیس اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج گفت: : از اول تا نهم فروردین در مجموع ۲۰۶۴ تماس با این سامانه برقرار شده است.

به گزارش آرمان شهر مجید کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هدف اصلی سامانه ۱۳۷ شهرداری پاسخ گویی به مردم و حل مشکلات آنها است، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷، نیروهای این مرکز با توان مضاعف و در سه شیفت کاری برای ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به تعداد تماس‌های برقرار شده با این سامانه در ایام نوروز ادامه داد: از اول تا نهم فروردین در مجموع ۲۰۶۴ تماس با این سامانه برقرار شده که با توجه به اینکه نوروز امسال بسیاری از شهروندان کرجی به خاطر شیوع ویروس کرونا به سفر نرفته و در خانه مانده‌اند، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: حدود نیمی از این تماس‌ها در مورد ضدعفونی کردن مناطق ۱۰ گانه شهرداری، اجرای طرح و زوج و فرد و بسته شدن مغازه‌ها بوده است.

این مسئول توضیح داد: بعد از موارد مذکور، تماس با۱۳۷ برای رسیدگی به وضعیت سگ‌های ولگرد و همچنین عدم جمع آوری به موقع زباله در برخی مناطق بیشترین فراوانی را داشته است.

به گفته کولیوند ساخت وساز غیرمجاز، سد معبر و ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی از دیگر مواردی بوده که شهروندان برای رسیدگی به آنها بیشترین تماس را با ۱۳۷ داشته اند.

وی در پایان با اشاره به مدت زمان رسیدگی به تماس های مردم گفت: مدت زمان رسیدگی به این تماس‌ها بسته به تکرار درخواست و اهمیت موضوع متفاوت است و از چند ساعت تا چند روز متغیر است.