مشارکت ۶۰۰ نفر در طرح فرآموز سیار منطقه ۱۲
مشارکت ۶۰۰ نفر در طرح فرآموز سیار منطقه ۱۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره سلامت منطقه ۱۲؛ امیر حسین ساداتی معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه بیان داشت: برنامه‌های توانمندسازی و مهارت‌آموزی به کودکان و نوجوانان با هدف ارتقای فرهنگ خودمراقبتی در قالب مراکز فرآموز سیار در مدارس منطقه به اجرا درآمد.   امیر حسین ساداتی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره سلامت منطقه ۱۲؛ امیر حسین ساداتی معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه بیان داشت: برنامه‌های توانمندسازی و مهارت‌آموزی به کودکان و نوجوانان با هدف ارتقای فرهنگ خودمراقبتی در قالب مراکز فرآموز سیار در مدارس منطقه به اجرا درآمد. 

 امیر حسین ساداتی افزود: فرآموز سیار به منظور دسترسی آسان دانش‌آموزان به برنامه‌های آموزشی و با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و آموزش غیرمستقیم مهارت‌های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان، با تدوین برنامه‌های کارشناسی در مدارس دخترانه و پسرانه در قالب اجرای تئاتر، نمایش عروسکی، مسابقه، بازی‌های متنوع و قصه‌گویی آموزشهای خود را به اجرا درآورد.

 وی اظهار داشت: تیم اجرایی در منطقه ۱۲ با موضوع کنترل خشم و ارائه راهکارهایی برای کنترل از جمله تنفس‌های عمیق و ترک محل این مهارت مهم را به کودکان آموزش دادند. معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ افزود: دیگر آموزش‌های انجام شده می‌توان به محدود کردن زمان استفاده از فضای مجازی و مهارت دوست‌یابی و عدم اعتماد به افراد غریبه اشاره کرد. 

 امیر حسین ساداتی گفت: در این طرح  به محدود کردن کودکان برای استفاده از فضای مجازی و گوشی، تنها به یک ساعت در طول روز اشاره شد و نیز مطرح شد که این یک ساعت باید به ۳ زمان ۲۰ دقیقه ای تقسیم شود.

 وی گفت: در این آموزش‌ها به اعتماد در فضای مجازی اشاره شد، بدین صورت که کودکان نباید تنها به عکس‌های پروفایل افراد اعتماد کنند و ارتباط برقرار کنند و از ارائه هر گونه اطلاعات شخصی مانند آدرس و شماره تماس وخودداری کنند.

طرح فرآموز سیار روزهای دوشنبه ۲۱ اسفند و سه شنبه ۲۲ اسفند، در محله‌های کوثر ناحیه ۵ دبستان استادعظیم، محله قیام ناحیه ۵دبستان سپهرقایم، محله آبشار ناحیه ۵ دبستان امیری‌کیا، محله دروازه شمیران ناحیه ۶ دبستان قدوسی، دبستان ۲۱ بهمن و دبستان ندای اسلام برگزار شد.

انتهای پیام/