منطقه ۱۱ پرچمدار خدمت در اربعین بود
منطقه ۱۱ پرچمدار خدمت در اربعین بود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گز ارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱ ، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از برگزاری مراسم شکر خدمت برای سپاس از تلاش خادمین در ایام اربعین حسینی در مدت ۳۰ روز با ارائه خدمات فرهنگی و نگهداشت شهری خبر داد و اظهار کرد : […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گز ارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱ ، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از برگزاری مراسم شکر خدمت برای سپاس از تلاش خادمین در ایام اربعین حسینی در مدت ۳۰ روز با ارائه خدمات فرهنگی و نگهداشت شهری خبر داد و اظهار کرد : اربعین بزرگترین رویداد فرهنگی و رساترین رسانه است. ما شاکر خدمات خادمینم هستیم و این خدمت رافتخاری برای مدیریت شهری می دانیم .

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز ضمن حضور در این مراسم به رسم تقدیر از تلاش کارگران خدمات شهری، گفت: منطقه ۱۱ پرچمدار خدمت در مرز مهران بود و باعث افتخار آفرینی مدیریت شهری  شد. من دستبوس کارگران خدمات شهری هستم و شاهد بودم که کارگران منطقه ۱۱ باعشق و صداقت  کار کردند و اجرشان در پیشگاه الهی است. شما با عمل خوبتان باعث افتخار ما شدید.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: اربعین و خدمت در این ایام فی نفسه کار سختی است و لازم است ویژه از بانوانی که خدمت کردند بابت کار عظیمشان تشکر کنیم.

انتهای پیام/