مراکز عرضه و بازارچه‌های محلی تبریز به زیرساخت ارتباطات رادیویی مجهز شد
مراکز عرضه و بازارچه‌های محلی تبریز به زیرساخت ارتباطات رادیویی مجهز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از مجهز شدن بازارچه های محلی و مراکز عرضه به ارتباطات رادیویی در راستای ایجاد شبکه یکپارچه فروش خبر داد. به گزارش شهریار، مهدی کیانی از مجهز شدن بازارچه های محلی و مراکز عرضه به ارتباطات رادیویی در راستای ایجاد شبکه یکپارچه فروش خبر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از مجهز شدن بازارچه های محلی و مراکز عرضه به ارتباطات رادیویی در راستای ایجاد شبکه یکپارچه فروش خبر داد.

به گزارش شهریار، مهدی کیانی از مجهز شدن بازارچه های محلی و مراکز عرضه به ارتباطات رادیویی در راستای ایجاد شبکه یکپارچه فروش خبر داد.

کیانی با اشاره به اینکه نظارت سیستمی و کنترل قیمت ها از رویکردهای جدید این سازمان است، گفت: عملیات نصب دکل و آنتن های ارتباطی بر روی مراکز عرضه و تعدادی از بازارچه ها انجام شده که با استفاده از شبکه ترکیبی ارتباطی امن و پایدار بین مراکز عرضه ایجاد و زمینه استفاده از سامانه های یکپارچه فروش و نظارت فراهم شده است.

وی افزود: از طریق این ارتباط رادیویی، نظارت تصویری و همچنین اطلاع رسانی قیمت روز کالاهای اساسی امکان پذیر و سامانه یکپارچه فروشگاه ها و مدیریت متمرکز مشتریان ایجاد می شود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز در ادامه گفت: برای این زیر ساخت ارتباط رادیویی تا کنون بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده و در ادامه و تا پایان سال تمامی مراکز عرضه مجهز به این سیستم ارتباطی خواهند شد.