دیدار سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با خانواده شهید والامقام “علی سلمانی‌نژاد امند”
دیدار سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با خانواده شهید والامقام “علی سلمانی‌نژاد امند”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و در راستای دیدار با خانواده شهداء مهدی کیانی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان با خانواده شهید والامقام “علی سلمانی نژاد امند” دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، با هدف ترویج […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و در راستای دیدار با خانواده شهداء مهدی کیانی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان با خانواده شهید والامقام “علی سلمانی نژاد امند” دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت نام و یاد شهدا، مهدی کیانی سرپرست سازمان در دیداری با خانواده معظم شهید والامقام علی سلمانی نژاد امند دیدار و گفتگو کرد.

کیانی در دیدار ها ضمن قرائت فاتحه به روح این شهیدان ارجمند، عزت ملت بزرگ ایران را حاصل ثمره خون شهدا عنوان کرد و گفت: خانواده شهدا بزرگترین پشت و پناه انقلاب و بهره گیری از رهنمودهای آنان لازمه رسیدن به پیروزی و فتح قله های رفیع در تمامی مراحل زندگی است.

در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید علی سلمانی نژاد امند تجلیل به عمل آمد.