روز بازار شهریم ۲ در آستانه افتتاح قرار گرفت
روز بازار شهریم ۲ در آستانه افتتاح قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از افتتاح روز بازار شهریم دو شعبه مرزداران تا چند روز آینده خبر داد. به گزارش شهریار، علیرضا زبردست و روح الله دهقان نژاد رئیس کمسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی تبریز به همراه معاونان و مدیران سازمان از آخرین وضعیت روند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از افتتاح روز بازار شهریم دو شعبه مرزداران تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش شهریار، علیرضا زبردست و روح الله دهقان نژاد رئیس کمسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی تبریز به همراه معاونان و مدیران سازمان از آخرین وضعیت روند تجهیز بازار روز شهریم دو شعبه مرزداران بازدید کرد.

زبردست در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت سابق و همکاران سازمان در خصوص افتتاح شعب بازارهای روز شهریم، گفت: بازار روز شهریم ۲ شعبه مرزداران با متراژ ۱۴۰۰ مترمربع شامل سالن اصلی و پارکینگ اختصاصی با همکاری شهرداری منطقه ۵ تبریز احداث شده و با تکمیل و تجهیز این بازار روز طی چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخش میوه و تره بار، گوشت و مرغ، کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی  جزو بخش های اصلی این بازار روز خواهد بود، اظهار کرد: فروشگاه های شهریم طرح جدید سازمان برای بهره وری بیشتر و ارتقای کیفی خدمات بازارچه های محلی به شهروندان است که با مشارکت بخش خصوصی بازار روز شهریم ۲ شعبه مرزداران آماده و تا چند روز آینده آماده خدمت رسانی به اهالی این منطقه خواهد بود.

بازار روز شهریم ۲ در شهرک مرزداران، میدان ستارخان واقع شده است.