فضای سبز مدارس منطقه ۸ کرج آماده سازی شد
فضای سبز مدارس منطقه ۸ کرج آماده سازی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بهسازی و ساماندهی فضای سبز شهری سطح منطقه به منظور استقبال از مهر گفت: مطابق سنوات گذشته با نزدیک شدن به مهرماه، برنامه‌ریزی‌های اجرایی و خدماتی ویژه‌ای پیش‌بینی شده است. رضوانی گفت: از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بهسازی و ساماندهی فضای سبز شهری سطح منطقه به منظور استقبال از مهر گفت: مطابق سنوات گذشته با نزدیک شدن به مهرماه، برنامه‌ریزی‌های اجرایی و خدماتی ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.

رضوانی گفت: از جمله اقدامات فضای سبز در مدارس سطح منطقه می‌توان به کاشت ۱۰ اصله نهال، کاشت ۲۰۰ مترمربع گل داودی، کاشت ۱۰۰ مترمربع رز و درختچه‌های زینتی، حذف سرشاخه‌های خشک محوطه مدارس، اجرای سیستم قطره‌ای ۳۰۰ مترمربع، علف زنی، جمع آوری خاک مازاد و جمع آوری ۲۵۰ مترمربع نخاله و ضایعات حاصل از عملیات باغبانی در مدارس سطح منطقه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، بازپیرایی فضای سبز، زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی از رویکردهای این طرح است، افزود: رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر در منطقه در دو بازه زمانی با جدیت  دنبال می‌شود.

 فضای سبز مدارس منطقه ۸ کرج آماده سازی شد

 فضای سبز مدارس منطقه ۸ کرج آماده سازی شد

منتشر شده در تاریخ ۱ مهر ماه ۱۴۰۲