عضو شورای تهران: حمل و نقل و ترافیک پایتخت متحول خواهد شد
عضو شورای تهران: حمل و نقل و ترافیک پایتخت متحول خواهد شد
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتصاب مدیرعامل جدید سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: این حوزه با حمایت اعضای شورای شهر و اقدامات مناسب متحول خواهد شد.

به گزارش آرمان شهر به نقل از ایرنا، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، «محمد علیخانی» با بیان اینکه انتصاب مناف هاشمی، مورد حمایت و تایید اکثریت اعضای شورای شهر است، گفت: این مهم می‌تواند پشتوانه‌ خوبی برای موفقیت در انجام اقدامات و اتخاذ تصمیمات موثر در راستای تحقق توسعه حمل و نقل همگانی در تهران باشد.

وی اظهار داشت: همواره خواستار تعامل، همراهی و هماهنگی با این حوزه بوده‌ایم که متاسفانه این مهم در دوره‌ معاون قبل محقق نشد و حال امیدوارم روند تعاملی که در دوره‌ معاونت یوسف حجت آغاز شد، هر چه بهتر و بیشتر، ادامه یابد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر بر اعتلای جایگاه سازمان حمل و نقل و ترافیک و احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک به عنوان دو بازوی توانمند مدیریت حوزه‌ی حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد و گفت: متاسفانه در دوره‌ گذشته‌ مدیریت شهری، هم ادغام معاونت و سازمان ترافیک و هم واگذاری شرکت مطالعات جامع، آسیب جدی به این حوزه وارد کرد، معتقدم معاونت باید در سطح کلان مسائل و مشکلات را پیگیری کرده و سازمان ترافیک در سطح اجرا، همسو و همراه با این معاونت اقدام کند.

علیخانی در ادامه با اشاره به تعویق برگزاری «هجدهمین دوره کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» گفت: معتقدم برپایی این کنفرانس در ادوار گذشته، اعتباری برای حوزه حمل و نقل بود و اکنون نیز به واسطه برگزاری آن، می‌توان از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ها و آخرین دستاوردهای دنیا برای پیشبرد اهداف این حوزه بهره گرفت.

مراسم معارفه سید مناف هاشمی به عنوان مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و تکریم یوسف حجت روز گذشته با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و تنی چند از مدیران شهری پایتخت برگزار شد.