نشست و بررسی مشکلات شغلی فرزندان شاهد در منطقه ۲۲
نشست و بررسی مشکلات شغلی فرزندان شاهد در منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در نشست معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری این منطقه، فرزندان ایثارگران شاغل به بیان درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند و عامری معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری نیز قول مساعد برای پیگیری و حل و فصل مباحث مطرح شده داد. در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در نشست معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری این منطقه، فرزندان ایثارگران شاغل به بیان درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند و عامری معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری نیز قول مساعد برای پیگیری و حل و فصل مباحث مطرح شده داد.

در این نشست که قارایی ممیز اداره کل سرمایه انسانی، عسگری رئیس اداره کارگزینی منطقه و جمعی از فرزندان شاهد شاغل در منطقه حضور داشتند، عامری با تاکید بر استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا در منطقه۲۲ اظهار کرد: ایثار و فداکاری ایثارگران و خانواده شهدا، همواره شایسته تقدیر است و رسیدگی به احوالات شغلی و قدم برای ارتقاء شرایط کاری و معیشتی آنها تکریم از ایثار و پایمردی آنها است.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته با  اداره امور ایثارگران منطقه و رایزنی های لازم با اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران تلاش خواهیم کرد تا در مسیر ارائه خدمات مطلوب تر به عزیزان ایثارگر و فرزندان شهدا شاغل در منطقه و حل مشکلات شغلی آنها اقدام نماییم.

عامری برنامه ریزی درخصوص رسیدگی به مشکلات شغلی ایثارگران و فرزندان شاهد و فراهم ساختن شرایط شغلی مناسب بر اساس شایستگی ها، سوابق شغلی و تخصصی آنها در حوزه های مختلف را از جمله موضوعات مورد بررسی در این جلسات عنوان کرد.

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات شغلی ایثارگران و فرزندان شاهد در منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم تا با تشکیل جلسات مستمر بصورت هفتگی مسائل و مشکلات شغلی این عزیزان و راه های برون رفت از آن را بررسی کنیم. 

عامری در ادامه درباره چالش‌ها و مشکلات موجود در راستای تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر توضیحاتی ارائه داد و افزود: شهرداری تهران در میان تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها در جهت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری تهران بی‌نظیر و پیشرو بوده است و مدیریت شهری منطقه ۲۲ تلاش خواهد کرد تا در راستای اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در حد توان خود قدم های موثری بردارد.

وی در پایان اظهارکرد: مردم ایران ثابت کرده اند همیشه قدردان تلاش ها و فداکاری‌های ایثارگران و خانواده های آنها درحفظ و حراست از کیان کشور و انقلاب هستند و وظیفه ما این است که تا حد توان پیگیر درخواست ها و مشکلات آنها و خانواده های‌شان باشیم.

انتهای پیام/